wtorek, 22 stycznia 2013

   

Wspomnienia !



Wczoraj dostałam zdjęcia, które były robione dość bardzo ale to bardzo dawno, a mianowicie moja kochana ZIELONA SZKOŁA (mam nadzieje ze każdy takie coś miał) !
Stwierdziłam, że każdy z nas się BARDZO zmienił ;)
Ale przyjaźnie pozostały takie same, oczywiście w moim przypadku. Życie w tedy było takie beztroskie, zero przejmowania się ''byle czym'' no chyba, że Mama się spóźnia po mnie do szkoły haha. Ogólnie to bardzo chętnie wróciła bym do tamtych czasów, chociażby na chwilę. Teraz też nie mam co narzekać, jest ogólnie super gdyby nie ta szkoła, ale da się przeżyć w końcu za niedługo ferie, a później byle do wakacji!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teraz kilka kompromitujących zdjęć...






Mała Emilka w sumie mało się zmieniała dalej taki mały okruszek !
(chociaż czyste z niej zło..!!)



Klaudia, Ja i Klaudia...
Co tu dużo mówić, wyczucie mody widać już od małego, trend 2007 roku = czapka z daszkiem
 (najlepiej, jakby były jeszcze jakieś wzorki) 





          Kiedy to robienie komuś rogów do zdjęcia było najgorszym przestępstwem wobec kolegi !
 
 Kiedy skoczenie 2 m, robiło cie mistrzem. !
 Kiedy kręcenie hula-hopem gdzie indziej niź biodra robiło cię wyjątkowym!
 Kiedy nie miało znaczenia, jak wyjdziesz na zdjęciu.
 Gdy tańczenie z dziewczyną za ręce robiło cię podrywaczem !
 Kiedy to -: Ubierz czapkę bo dostaniesz udaru !


 Kiedy to najlepsze zabawy i gry toczyły się w lesie !

ŻYCZĘ WAM UDANEGO WIECZORNEGO JUŻ WTORKU ! :)
(byle do weekendu )......

12 komentarzy:

  1. hahah, jaaakie fajne zdjęcia ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. aż się łza w oku kręci :3
    też bym chętnie wróciła do tego okresu dzieciństwa..


    http://toothie-toothie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. haha takie stare foty są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia. ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejejej, jakie fajne. :D
    Morze, cholera, uwielbiam zimę, ale tak jak się patrzy na zdjęcia to by się chciało lata. :D


    http://they-call-me-hurricane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog;) zapraszam tu...
    http://fuego-kiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. blog jest super. :)
    więcej notek :) ♥ !
    wbijam i wbijam . ^^
    obserwujemy ? :*
    napisz na moim blogu :)
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka dziewczynka *.* ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    +obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. taaak, teraz odliczanie do ferii a później już do kochanych wakacji :DD! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zgadzam się z Tobą, ale ok

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie świetne zdjęcia, jednak dzieciństwo to taki beztroski czas. ^,^


    komentarz za komentarz ?
    obserwowanie za obserwowanie ?
    mojapoziomka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż mi się przypomniały czasy dzieciństwa ;]
    Beztrosko się wtedy żyło
    0 problemów, 0 smutków, 0 łez...
    Fajny wpis...

    OdpowiedzUsuń