sobota, 19 stycznia 2013

Odpoczynek ;D






Mamy weekend, w końcu mogę odpocząć po dość męczącym tygodniu. Trochę jestem poobijana po wczorajszym kuligu ale daje radę.  ;)
Teraz tylko nabierać sił na kolejne dwa tygodnie i mamy ferie *.*
Mam nadzieje, że szybko mi to zleci.



.............................................................................................................................
W tym tygodniu dowiedziałam się, że czekam mnie więcej imprez w tym roku niż się spodziewaliśmy,
nie no ja się ciesze, ale było by wszystko fajnie jak bym miała TYLE sukienek ile mi potrzeba, trzeba zacząć poszukiwania na 4 wesela i komers -,-.
Najprawdopodobniej zbankrutuje ;/

Dziś coś poszukałam i znalazłam kilka które przykuły moją uwagę ! :



1.
zdecydowanie moja ulubiona !
2.

3.
zmieniła bym na inny pasek ;)
4.
Koronka ;o
4.
Gołe plecy *.*

No to nic dalej będe szukać jakiś propozycji,
a Wy jak, szykuje sie Wam jakaś impreza tylu wesele itp. ?

+ zakochałam się w tej piosence *.*




6 komentarzy:

  1. pierwsza najlepsza *.*

    zapraszam do mnie, obserwujemy? :3
    awesome-shadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog *.* Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie 2 sukienka najlepsza ;p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super ;)
    Pozdrowienia z http://myzombielifee.blogspot.com/
    obserwujemy ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  5. ta pierwsza najcudowniejsza! ♥
    lubię tą piosenkę! :)

    OdpowiedzUsuń