piątek, 12 lipca 2013

Tak wiem, dość dawno mnie tu nie było, ale nie wiem jakoś nie miałam weny czy ochoty albo po prostu czasu tutaj coś dodawać.
Pewna cześć moich wakacji się skończyła, i strasznie nad tym ubolewam ale cóż, życie!
Zostały zdjęcia, wspomnienia i ślady po komarach, i nie tylko ;)
Ogólnie w Lloret byłam drugi raz, ale poznałam to miejsce dość bardziej dokładnie, nie da się tam zgubić!
( NIE WIERZYŁAŚ A JEDNAK !!- z pozdrowieniami dla Martyny !! ;)

Wioczek z balkonu








Kolega ze stołówki ;))




 No to było by na tyle reszta później ;))

5 komentarzy:

  1. serio Ewa serio ? ty tu coś dodałaś ? ;o nie no jestem z cb dumna zgredzie < 333

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooooo kurde sama aż się dziwię, ale cuda się zdarzają ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. hahhahah :D to dodaj co jeszcze u mnie też kolejna notka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń